neděle 19. května 2013

Mě se nikdo neptal, jestli se chci narodit, tak ať mi kurva neříkaj jak mám žít!

 
Tak... Mám za sebou pořádnou hádku s matkou, když nevěřila, že jsem včera opravdu nebyla ani ožralá, ani zfetoaná... A že jsem jen pila semtex a když jsem k tomu přidala klobásu a vodu tak jsem se z toho pozvracela... No... Dlouhý příběh... Ale každopádně jsem to po deseti minutách vzdala a přestala se hádat a jen si zpívala negativní od Punk floidu...A došlo mi, jak je ten text dokonalej! Jak moc mě vystihuje! Mě a mé pocity!
 
Text vám tu celej přepisovat nebudu... Ale refrén ano... Protože ten jsem si jako jedinej pamatovala... :D
Je to hnus, každej den
jsem čím dál víc znechucen
nechápu, nevěřím,
s tupým davem soupeřím
dokud vzdor v sobě mám
i kdybych měl být sám
říkám vám do očí
že mě neochočí!!!!
Dokonalí... Ne! Já nebudu skákat, jak někdo píská... Asi z toho budu mít ve škole problémy.. Ale já tam být nechhci! To rodiče mě donutili jít na gimnásium! Ale... Až mi bude patnáct... to se maj na co těšit... A až kámošce bude osmnáct... Tak to mě vyrazí :DDD Ne-li dřív...  Ale mám už toho dost! Nechce se mi do těláku... Proč tam mám být? Nesnáším to tam! Ty krávy co tam jsou.... Bože... jak já bych to tam ráda postřílela! Ale musím tam chodit... A "spolupracovat" snášet ty jejich pohledy a kecy na punk... Punk is dead and i´m fucking zombie! Chápete? Někdy mám vážně pocity jako v písničce Právo
 
 
Tak mě tam taky v podstatě hodily... A jediný co jsem tam mám je Právo... Jinak bych měla zlomený vaz!  Vážně to tam  nenávidím... Stejně jako ve škole... Už mám dutku třídního učiteole, když jsem se místo odpodedka vydala do Lumber´s... A to o dalších třech se nejspíš neví... Ale... Mě to ve škole dusí! A koho by ńe? V takové společnosti..? Když jdu po chodbě... Ti lidi nemají dost slušnosti, aby aspoň předstírali že nezíraj... Ne! Já jdu a lidi mi zíraj na kozy, kde mám napsaný "Too drunk to fuck"... Bože... Jestli je nezabiju tak vážně nevím! A vážně je nenávidím! Uhn! Kdybych nechtěla na Brněnec, tak skáču z okna! Ale tam budou Punk floidi!.... Matka zabavuje notebook... tak pá lidi.. :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat